tirsdag 22. mars 2011

Lengsel..

 Hærligmæhet!
Sånn som regnet høljer ned!
Nå begynner jeg virkelig å lengte mot lyse sommerkvelder!
Gleder meg sinnsykt til sommeren er her,
og håper det blir mange solfylte dager og varme kvelder..
Gleder meg til å gå barbeint i gresset..
-plante noen frø, og få jord under neglene. 
Tenne lys på terassen og nyte ett glass vin.(Eller to..)
Jeg gleder meg tilogmed
til å høre veps og fluer surre rundt omkring.. !
Dette er mitt uterom akkurat nå,
fordi vi holder på å bygge ny altan rundt huset..

Bildene er fra fjorårets sommerdager,
Da jeg fikk for meg å male alt!
hvitt-
Tilogmed hoggstabben..
Hva er det rareste du har malt..?
Sårt tiltrengt
 sommerinspirasjon
fra
LenaE

OG: Velkommen til mange nye følgere!
Utrolig inspirerende og gøy at så mange har lyst  til å kikke innom Spiren!
Klem på alle dere!

7 kommentarer:

  1. Hei se, for en fin blogg du har, og 1000 takk for at du ville dele ei lenke hos meg! Kjempefint innlegg :-)

    PS: Nå har du fått enda en til følger :-)

    SvarSlett
  2. Kjempekoselig og fine bilder!
    Anki

    SvarSlett
  3. Å jeg liker plassen din!
    Vil gjerne komme på piknik, ok? :D

    SvarSlett
  4. Jeg også liker plassen din! Blir gjerne med Manuela på piknik hos deg :) Jeg ønsker meg så veldig en stor hage. Et gammelt epletre som gir litt skygge for de dagene som er solfyllte!
    Jeg lengter også etter sommer og sol. Her er det overskyet og det har regnet i flere dager. Sommer, sol: Kom!
    Nydelige bilder!
    Lykke til i konkurransen
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Veldig koselig, ja! Kos deg med et glass eller to :) Håper sommeren er på plass nå!
    Lykke til i utfordringen!

    SvarSlett
  6. Hei, koselige bilder og koselig blogg. Tror ikke jeg har malt så mye rart, men kom på at på Lista (sørlandet) så er det en hage der noen har malt en stor stein rosa. Hver sin smak! :)

    Hilsen Bøvertun

    SvarSlett
  7. Så deilig sommerstemning- akkurat som jeg liker det, enkle midler og mer tid til å nyte det ! lykke til i konkurransen. Glad jeg oppdaget denne bloggen :) legger meg til som følger!

    Nb.kjempefine ting du lager!!!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...