fredag 28. oktober 2011

Enkelt og naturlig (og lavbudsjett!)

Noe sånt blir det nok,
når jeg skal dekke bordet til gatefesten i morgen..
(Innendørs altså..)
Enkelt; Jeg tar det jeg har av glass.. (Norges glass, syltetøyglass etc)
Naturlig; Greiner, kongler og bær fra vår frie natur...(les hage..)
-Og så litt svart ulltråd (Får fram litt halloween-stemning..) 
-og garn fins det da i Spirehuset.. :)
Jepp..
Ja, også lys da! 
Med tente lys (Mange!)
blir det fin stemning..
Skikkelig koselig stemning..
Da er det bare å handle inn til kurvfesten, lage mat, bake kake..
Finpusse programmet, og sjekke at alt er i orden.
Ønsker deg en stemningsfull Halloween-helg!
Uhuu!
fra
LenaE

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Nydelig og naturlig :) dette likte jeg..
    Lykke til meg pyntingen..
    Klem Helene

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...