tirsdag 18. oktober 2011

Rydding..

Ikke en av mine favorittaktiviteter akkurat,
men det må visst til;
Rydding..
Vinteren står for døra og det er bare å innse det:
Sommerklærne til LilleMy vil nok ikke vokse like mye som henne i løpet av vinteren,
så det er bare å pakke det vekk (gi bort)
Og siden hun nå er blitt så stor,
Så må hun også få seg stor-seng.
:)
SÅ, altså er det rydding i klær det går i om kveldene.
-Og ommøblering av barnerom..
Det er jo gøy.
Litt vasking blir det jo også,
og der filla og grønnsåpa har vært innom
sånn ca 2 mnd før jul...:
Ja, det regnes som julevask!
:)
Klemmer fra
LenaE

6 kommentarer:

  1. Og så er det så vidunderlig etterpå - nesten sånn at man ikke kan fatte og begripe hvorfor man ikke bare rydder, og rydder, og rydder...

    Forferdelig flinkt, du! Jeg sitter enda og bare tenker på det :-)

    SvarSlett
  2. Ja, det regnes som julevask.

    Ler du av meg, hvis jeg betror deg at jeg liker å rydde? ;-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Hhehe, kjekt og ta julevasken nå ja, så kan man koooose seg i November og Desember ♥

    Ungene vokser i rekordfart, så og pakke bort sommertøyet dems er liten vits, det må BORT;)

    Ha en finfin ryddekveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Det beste med å rydde er når man blir ferdig ;)

    SvarSlett
  5. Julius e veldig fornøyd me at du rydde da, spesielt med at Selma får sæ ny seng... da vart det jo ny seng på han å;)

    SvarSlett
  6. Ja det er en god følelse når man har fått unna litt rydding. Frk. Virrum; Jeg liker egentlig også å rydde, men det er bare det at jeg altfor ofte rydder der det ikke har så veldig synlig effekt.. I knappene, garnet, stoffbitene, etc... ;)
    LenaE

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...