onsdag 19. oktober 2011

Rydde-rydd..

Ryddinga tar jo helt av..
:D
Nå har jeg tilogmed ryddet i rotekoken!
Dette er min krok.
Her sitter jeg ofte, og da er det viktig å ha inspirasjonen lett tilgjengelig..
Liker å henge opp ting som jeg holder på med..
Akkurat nå går det i kort;
Tapet, dymo, og alle slags småtteri som det går an å bruke for å lage fine kort..
Ikke noe kjøpa scrapbooking-utstyr her i gården..
-også boka til Dottie Angel,
der er det Loads med inspirasjon!  
 Jeg finner masse inspirasjon på nettet også,
og flere nettsider har bilder og mønster man kan printe ut selv..
(husk copyrighten)
Her er en side med masse free-bee's:
Enjoy!
Og sist men ikke minst;
Mormor!
Hun har inspirert meg masse,
og lært meg det meste jeg kan om håndarbeid..
Hun døde for ca 7 år siden, men besøker meg i tankene hver eneste dag.
Nå skal jeg bare legge snuppa, 
vaske litt klær
og kose meg resten av kvelden!
Tuddeldu
Fra
LenaE

2 kommentarer:

  1. Så fint du hadde det!!
    Skal snart begynne med min egen lille kontorkrok. Skal henge opp MASSE bilder på veggen. Og når jeg så kroken din ble jeg enda mer inspirert.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. ...tøffeste bildet av moromoren din ;)
    Skjønn lampe også!

    Deilig å få ryddet opp litt!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...