søndag 9. oktober 2011

"Hvorfor står den her..?"

Spiremannen fatter mistanke, og blir urolig..
"Den står til tørk," svarer Spire.
"-Jeg skal henge den i gangen..."
!!
Den råtne greia der!?.. 
Ja! - Er den ikke fiiin!?
 :)
Vel,
Han hjalp meg jo med å få den hjem fra hytta.
Jeg måtte redde den fra bålet..
Han trodde sikkert den skulle stå ute i hagen..
Jaja, så feil kan man ta.
;) 
Den skal selvfølgelig få litt accessories før den henges på veggen.
Disse knaggene har jeg hatt liggende en stund.
Har ventet på å finne det "riktige" å bruke dem til.
Nå, Endelig!
Dere skal få se ferdige bilder når den har kommet opp på veggen..
Ha en
finfin søndag!
LenaE

4 kommentarer:

  1. Gleder meg til den bli ferdig. Tror kontrasten mellom de fargerike krokene og den slitte stigen blir fantastisk :)

    Ønsker deg en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Tenker det samme som Susanne, tror dette blir stilige kontraster, men jeg kan jo godt skjønne mannen din også :) stigen er jo ikke like vakker i alles øyne, men jeg synes ofte ting er styggfine. Ønsker deg en god søndagskveld :)

    SvarSlett
  3. Oj oj! Dette skal bli gøy å se ferdig!! Kjempespennede prosjekt!

    SvarSlett
  4. Dette gleder jeg meg til å se!
    Takk for koselig søndagshilsen hos meg!
    Klem

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...