torsdag 20. oktober 2011

Jeg fant!

Se hva jeg fant på Bruktbo, her om dagen.. :) 
En rosa trådkurv!!
 
Akkurat passe rusten.
Yess! 
Love it!
Tenk at jeg skulle være så heldig...!
(tenk at det går an å bli i ekstase av en slik tullete ting...) hihi, jaja..
Som dere ser så står stigen ute enda,
(Spiremannen er glad til..)
og der passer også kurven perfekt.
Men etterhver når jeg får litt orden i gangen,
så skal den inn..
Men akkurat nå er det koselig med en krok ved inngangsdøra,
som ønsker gjester velkommen..
Fortsatt fin kveld til dere som titter innom!
LenaE


2 kommentarer:

  1. Iiiiiiik!!
    Den var FANTASTISK!!!
    ...jeg har "broren" her i Sukkertøys leiligheten. "han" er grønn og veldig tøff :)

    ...jeg hadde nok også blitt SUPER glad om jeg fant denne her :)

    Fineste helgen til deg og dine!

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...