torsdag 25. februar 2010

Dunkel vårstemning i stua..

I stua her hjemme er det dunkel vårstemning med tulipaner i full blomst. På TV surrer OL videre og jeg har funnet sofaen og strikketøyet. I går strikka jeg ei lue til meg selv, idag under staffetten for gutta på langrennski, ble det ei lue til.. Litt mindre str. denne gang. Oppskrifta, med perlemønster er fra Garnstudio og er kjempelett å strikke. Akkurat passe TV-arbeid.. Må jo heie de norske frem, men liker å føle at jeg får gjort noe samtidig.. Her er resultatet: Det ble sølv til gutta, (takket være Nordthug) og på Lille My og meg ble det likense luer!

I morgen skal vi ha de på.. :))
Håper bare at lua til Lille My passer da... Kunne jo ikke vekke henne for å prøve heller, så baby-dokka fikk stille opp som mannequin isteden..

LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...