tirsdag 9. februar 2010

Travel uke

 Phu!
Travel uke på jobb, og lite blogging og kreativt hobbypyssel.. I morgen bærer det avsted på møte i Molde, Rosenes By.. men blir nok ikke mye roser å se på innsiden av kontorene der.. Ikke ute heller for den saks skyld; det er jo vinter.. Tihi.. :))
Jeg gleder meg iallefall til våren. Da skal det planlegges ny hage, og plantes blomster i krukker og bed.. Til så lenge får jeg nøye meg med denne rosekvisten som står i stuevinduet her hjemme. Den står seg nok godt til våren, for den er jo av silke.. Eller noe.. Den ser iallefall veldig ekte ut, og jeg kjøpte de da jeg skulle lage brudebuketten min sist sommer. Da ble det sannelig en gren til overs, som jeg tar frem når jeg plutselig trenger litt roser i hverdagen.. :)

LenaE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...