onsdag 3. februar 2010

KitchenAid






Ja, jeg skulle gjerne hatt en kjøkkenhjelp her hjemme.. Det blir jo litt kaotisk i hverdagen med full jobb, tre unger i henholdsvis barnehage, ungdomsskole, og videregående, et hus som skal holdes noenlunde i orden og som samtidig er et evig opp-pussingsprosjekt... Ja,ja noen hushjelp har vi ikke, så jeg får ta til takke med denne: KitchenAid som vi fikk i bryllupsgave.. Jeg er veldig fornøyd med den, og særlig det at den er så fin at den ikke trenger å gjemmes bort i et skap. Den står alltid på benken, lett tilgjengelig: da blir den nemlig brukt også!! :)  På bildet over har jeg bakt tomatbrød - fra sånn 1-2-3 pose. Akkurat passe snargjort, og kjempegodt til suppen!

LenaE

2 kommentarer:

  1. Her i heimen bor Mister Kenwood Major - han er ikke fult så kul, men gjør nytta. Hadde han bare begynt å vaske gulv også..... og re senger..og rydde....

    SvarSlett
  2. Hei Lena!

    Her skal du få en super oppskrift på foccacia, om du ikke prøver denne blir jeg bøllete!

    1kg mel
    1 liter lunket vann
    50 g fersk gjær
    20 gram salt(1ss)

    bland det sammen, hev i 30 minutter og stek i 25-30 minutter på 250 grader.

    Ha en fortsatt fin dag Lena, hilsen øllebølla
    :-D

    SvarSlett

Kjempekoselig at du kikker innom, og enda koseligere at du legger igjen en hilsen. Hyggelige tilbakemeldinger er som bensin for sjelen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...